Sunday 17 March 2013

Rindu Pengubat Luka

Ke hadapan kekasih yang disayangi ,
ke hadapan tunang yang dikasihi ,
kehadiranmu memberi seribu makna .


Meskipun ku berasa kita tiada halanya ,
terpisah jua ,
terima kasih atas segalanya .


Kasih sayang yang diberikan ,
cinta yang dicurahkan .


Setiap masa kau temani ,
jiwa kosong kau penuhi , 
setiap rindu kau sambut .


Sunyiku kau temani ,
berbicara sesama .


Kini sudah tiada ,


SENYUMMU .
TAWAMU .
NYANYIANMU .
JENAKAMU .


Yang ada hanya kenangan ,
kenangan yang penuh kebahagiaan .


Bilamana saat itu ,
kau sudah menjadi milik lain .


Bukan milikku .


Maafkan aku terus mencinta .
Maafkan aku terus merindu .
Maafkan aku .


Bila saat itu tiba , 
aku pohon .


Jangan pernah lupakan aku .


Dari jauh , dari hati ,
kebahagiaan kau aku doakan .